Pages

Sunday 10 June 2012

Benzema: United cuba untuk menandatangani saya




Bintang Perancis, Karim Benzema mendakwa Manchester United telah cuba untuk menandatanganinya beberapa kali.

Benzema, yang dijangka akan mengetuai serangan Perancis apabila mereka menentang England pada hari Isnin dalam perlawanan pembukaan kempen Euro 2012 mereka, menegaskan beliau gembira di Real Madrid dan tidak mempunyai rancangan untuk meninggalkan juara liga Sepanyol itu.

Pemain berusia 24 tahun itu sering dikaitkan dengan pemindahan ke Liga Perdana, dengan Sir Alex Ferguson dikatakan peminat besar bekas pemain Lyon itu.

Benzema sedar tentang khabar angin mengenai masa depannya, tetapi beliau berkeras beliau tidak mempunyai rancangan untuk meninggalkan Bernabeu.

"Khabar angin mengenai masa depan saya adalah biasa, setiap musim panas adalah yang sama," Benzema memberitahu akhbar The Sun pada hari Ahad.

"Tetapi saya amat gembira di Real Madrid dan tidak pernah fikir untuk meninggalkan Real. Saya tahu Manchester United telah cuba untuk menandatangani saya beberapa kali dalam tiga atau empat musim yang lalu.

"Apabila saya berada di Lyon, mereka dan beberapa kelab lain mahukan saya tetapi tidak dapat bersetuju dengan Lyon. Tetapi, saya memang mahu ke Sepanyol dan saya ​​boleh mengatakan saya tidak pernah menyesal dengan keputusan saya.

"Saya masih muda dan saya mempunyai kontrak di Madrid sehingga 2015. Saya masih mahu mencapai banyak di kelab ini. Saya telah merasai kejayaan selepas memenangi liga Sepanyol tetapi saya mahukan lebih banyak."

Benzema enggan untuk berkata beliau tidak akan berpindah ke England di masa depan, tetapi menegaskan dia tidak akan berpindah sekarang.

"Saya tidak akan berkata tidak kepada England," kata Benzema

No comments:

Post a Comment